tirsdag 26. mai 2009

Nå kommer rushet - sånn midt i mellom vår og sommer... Kalenderen er full av sommerfester, dugnader, foreldremøte - og det som virker å høre med til forsommeren. Ser ikke på alt med like stor lyst akkurat. Men som andre år så kommer man seg vel gjennom rushet denne gangen også. I morgen skal jeg endelig på et jobbintervju. Det blir litt spennende, samtidig som jeg prøver å ikke ha noen forventninger. Men denne gangen er jeg i hvert fall et skritt nærmere en fast jobb... Om det skulle bli jobb på meg så krysser jeg alle fingre for at det ikke er oppstart før august. For nå nærmer sommermånedene seg så fort så hodet begynner å instille seg på en lang sommerferie i hele juli sammen med mann og barn. Og barna gleder seg nok til fri og rolige dager også. Eldste mann spurte meg i går da vi skulle ut av huset på morningen: "Hvorfor må du alltid ha det så travelt mamma?" Et spørsmål som stikker litt i samvittigheten og får en til å lure på hva man egentlig driver med når man jobber fullt... Etter jobbintervjuet skal jeg i hvert fall koble helt av sammen scrappevennenne mine og scrappe litt utover dagen. Og denne gangen tror jeg sannelig at jeg skal prøve meg på skissa til Skissedilla.

Ingen kommentarer: