mandag 6. juni 2011

Nå kan jeg trygt legge ut denne - min kjære mann ligger og sover allerede! Klar for å bli vekket grytidlig i morgentidlig til bursdagssang og pakker, for så å farte videre for å være sensor! For en gangs skyld har jeg hatt gaven klar i mer enn 1 dag... Faktisk helt siden jeg var i København i slutten av mars har den bare ligget og venta på 7. juni!
Da jeg fant oppskriften på disse fantastiske kortboksene mine, så fant jeg jo fort ut at dette ville være en perfekt innpakkning til gaven min også. Så tenkt så gjort ble den festet med et par sløyfer oppi kortboksen. Hehe - og når han ser den så kommer han sikkert til å tenke: "å visste jeg det ikke, hun har scrappet en gave til meg!"



Det flotte mønsterpapiret er fra My Minds Eye  og det er serien heter Fine and dandy. Digger papiret, så litt senere skal dere få se en LO også hvor det ble brukt. Det var faktisk min eldste datter som dro det frem først fra en av hyllene på Bikuben på fredag, og mor måtte jo bare ha det hun også. Bare at det hun falt for er på baksiden av en av dem. Nemlig små ugler. De får komme til sin rett på noe annet.

God natt og ha en riktig fin uke!

2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

stilig altså..virkelig tøft!!

Villblomsten sa...

Kjemepflott !!