søndag 5. august 2012

Babyalbum, dåpskort og bryllupskort

Flere bestillinger er ferdige.





9 kommentarer:

Blåmeis sa...

Dette er så deg. Herlig vakkert, men ikke for søtt. Farger i harmoni. Liker spesielt godt det første bryllupskortet :)

gosti sa...

VAKKERT!! Så mye flott du lager, og så variert; både LOer, kort og annet:-)
God mandag!

Lise Mariann sa...

Så fine disse var. :-)

mette sa...

Nydelig kort du lager. Sarte og fine med de vakreste detaljer.

Babyalbummet er vakkert:)

Ha en fin dag

Tone M. sa...

Så utrolig søte

Gina sa...

Smelt! Det bryllupskortet her er bare utrolig flott!:-)
Mange tøffe LOer du har og, likte det med Bomba, herlig med dråpene som kommer ut av bildene:-)

Gina

Synnøve sa...

Åh, så mye fint du har laget!!!
Digger alt, men den boka med tags i nederst her var suuupersmukk!
Ideer ideer kom til meg;)
Takk for koselig besøk i bloggen min også, kjekt.
Båndet er kjøpt hos Stampers Heaven, men hun har ikke nettbutikk lenger...
Bikuben har de inne ser jeg, i hvitt. http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/band---fiber/band-i-metervis/seam-binding-ribbon-winter-white/
Jeg har kjøpt maaange meter, og farger de med spray, distress ol for å få den fargen jeg vil. (Legg de til tørk i en "knørvet klump", så blir de herlig krøllet også;) )
Klem

Linda sa...

Sikke mange flotte ting du laver, jeg glæder mig til at følge med i din blog :0)

Marianne/skorpionen sa...

så mye lekkert!! Fantastisk flott den boken med tags!