fredag 21. mars 2014

So Cute Surprse - Mars

Det gikk nesten sport i å bruke mange stjerner på denne LO'n her! Arket fikk jeg i et kit fra Cocoa Daisy og det var mengder av stjerner på det fra før av. For en del uker siden så lekte jeg meg med papirleire og jeg laget en hel haug med stjerner. Og en større stjerne fikk stempeltrykk, litt med tanke på denne utfordringen hos That's Just So Cute.
Forrige måned var det mange bidrag og det er utorlig inspirerende for oss i DT. Så håper du denne gangen også har lyst til å bli med på utfordringen vår. Lag hva du vil, men med noen stjerner på!  
 
 




Dette svarte arket med stjerner kjøpte jeg i en rull hos Søstrene Grene. Syntes det var så tøft at jeg bare måtte ha det. Og så ble det et tøft gutte-konfirmasjonskort!
 
 
 
 
Riktig god kreativ helg!

 


2 kommentarer:

Luce sa...

Herlig lo! Her var det masse stjerner ja - tøft med papirleire!
Nydelig kort i flotte farger!
Ha en fortsatt fin helg :o)

Hege sa...

Så herlig LO! Digger alle sirklene. Veldig forseggjort. Kjempetøff stjerne du har laget av papirleire.