lørdag 2. mai 2015

Happy National Scrapbooking Day

I dag er det bare utrolig gøy å scrappe. Masse inspirasjon.... selv om scrapperommet mitt er bomba og jeg ikke har fått alt på plass etter Sørlandsscrap en gang... ikke finner jeg varmepistolen min heller.
Da er det vel på tide å rydde litt - men ikke dag! Kan ikke ødelegge inspirasjonen av å rydde. Selv om det ofte har en god effekt på inspirasjonen. Det ville nok nok da resultert i frustrasjon over at døgnet har for få timer til å være kreativ.
 
En gammel kollega utfordret meg da hun sa hun ønsket seg små enkle kort som kunne brukes til å pengegaver til barnas bursdagsvenner. Jeg tok utfordringen og laget en god bunke med disse som både passer til gavekort og pengesedler.
 
 
Minstemann hadde laget en kjempe koselig hilsen til oss på senga en kveld. Det var tegnet på et A3-ark, så det er ikke så lett å ta vare på når man ikke har laget seg en kjempe boks til alt det som produseres oppgjennom årene. Det var da jeg kom på at bokstavene kunne jo klippes ut og jeg kunne virkelig dokumentere en koselig hverdagshendelse! Dette er bare det absolutt beste ved hobbyen min, og jeg fikk brukt noe av det fargerike herlige som var i mitt første kit fra Freckled Fawn.
 
Hos SCRAPPELYST har de en utfordring hvor de ønsker å se GJENBRUK. Tenker at gjenbruk av en barnetegning må da være innafor ;)



5 kommentarer:

Hege sa...

Så utrolig herlig LO, og fantastisk gjenbruk av bokstavene til minstemann.
Tar med meg ideen videre.

Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Katrine E. Bråten sa...

Knallfin layout, og utrolig herlig tolkning av gjenbruks-oppgaven. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Monica Mortensen sa...

Utrolig sjarmerende, denne var søt <3

Linda Brun sa...

For en leken og herlig layout og fantastisk gjenbruk av bokstavene.Fin måte å ta vare på gode minner.
Ønsker deg en flott dag. Synd jeg ikke fikk hilst på deg på sørlandstreffet, det hadde vært koselig.

Kristine Henanger sa...

Utrolig herlig og lekker LO :D
Veldig fin dokumentasjon:)

Tusen takk for at du deltar på Scrappelyst sin utfordring :D
Ønsker deg en fin dag.

DT Kristine