søndag 24. januar 2010

Jeg hadde en litt kjip penneholder på jobben, så jeg måtte bare gjøre noe med det. Jeg fant en tom fiskebolleboks og dekorerte den med mønsterpapir fra Maya Design, bølgepapp, hyssing, neverhjerte (som jeg kjøpte på Panduro for lenge siden), litt maling, sløyfe og roser.


Det klør litt i fingrene etter å scrappe litt i dag også, men jeg vet ikke helt hva. Står litt stille for tiden og jeg vet ikke helt hva slags prosjekt jeg skal begynne på. Om to uker skal jeg på scrappetreff i Kongsberg med et par venninner, og innen den tid må jeg finne frem noen bilder eller finne et lite prosjekt jeg kan begynne på.


3 kommentarer:

Dette er meg sa...

Denne var kjempe kul :) Du er så flink! Klemmer

rosy3108 sa...

so lovely!

Caroline sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Vilken vacker burk du gjort!