søndag 31. januar 2010


Det har vært en herlig og avslappende helg! Har ikke blitt noe scrapping, men jeg er ferdig med å strikke en tøffel og en leggvarmer til jenten. De maser litt om at jeg skal bli ferdig så da blir det å strikke litt på begge prosjekter samtidig...
Jeg håper at denne uka skal gå kjempe fort! For til lørdagen blir det scrappetreff i Kongsberg med 2 gode venninner! Så nå gjelder det bare å finne ut av hvilket prosjekt jeg skal begynne på!
Ønsker dere en riktig fin og kreativ uke!!

1 kommentar:

Dette er meg sa...

Nydelige tulipaner. Jeg har noen stående her på bordet jeg også, og det gir tegn om av det nærmer seg vår og det er så deilig at det bare blir lysere og lysere for hver dag som går!

Skulle ønske det hadde passet for meg å bli med på scrapping til helgen :( Har så lyst til å se dere igjen, shoppe nye ting og scrappe! Men, men det får bli neste gang :)

Varm klem til deg fra meg