tirsdag 9. mars 2010

Skissedilla #50

I kveld har jeg kost meg skikkelig! Har bare latt alt annet bare ligge og rota skikkelig til på scrappepulten!! :)
3. uka på rad så går jeg løs på en Skissedilla skisse. De er så utrolig flinke til å lage skisser som man får lyst til å bryne seg litt på. Denne gangen Carrin.  Takk for en super utfordringsblogg jenter! :)

Siden storesøster i familien ville at jeg skulle scrappe et babybilde av henne også så måtte jeg lete litt i de gamle mappene hennes. Og da kom jeg over disse tigerguttbildene. De har jeg aldri scrappet og jeg fikk fort noen ideer til hvordan LO'n skulle se ut. Og her er resultatet. Det som var utrolig gøy er at jeg fikk brukt noe jeg laget til henne da jeg gikk gravid. Vi visste ikke hva vi skulle få og jeg ville jo gjøre litt med barnerommet. Så jeg malte 3 tigerguttbilder på lerret. I dag så står dem bare på gulvet og venter på at jeg skal få gitt dem til nevøene mine.
Da jeg hadde kommet halvveis på LO'n så fikk jeg veldig lyst til å finne noen tigerguttbilder som kunne bumpe litt over siden, og da fikk jeg ideen... Jeg tok bilder av disse bildene, printet dem ut på kartong og klippet dem ut. Så nå er de gamle barneromsbildene på en måte foreviget også.
Historien bak denne tigerguttdressen er at da jeg gikk gravid fikk jeg en herlig pakke i posten fra en slektning i USA. Det var to tigergutt fleecedresser. Denne her og en bittelitt mer nøytral - helt orange men med hette med ører og tigerguttfjes. Kan love at det var ingen lignende i nærheten! 




Her er noen dårlige bilder av de tigerguttbildene jeg malte for 6-7 år siden.


6 kommentarer:

Anonym sa...

utrolig flott!!! Så utrolig flotte tigergutter du har malt, og jeg bare digger den sorte sømmen! Wow!
Takk for at du deltar!

GryA sa...

Ja, denne var helt utrolig kul. Veldig gjennomført og et helt eget uttrykk på Lo`n!

Dette er meg sa...

Ååå - denne LO'en var bare så utrolig leken, spretten og moro! Du er en stor inspirasjon for meg - du finner stadig på nye sprell som blir så fantastisk fine! Er så gøy å følge deg på bloggen din.

Klemmer Linda
Ps: Også gleder jeg med masse til helgen i april når vi kan sitte å scrappe SAMMEN :)

Lene sa...

Så flott denne var! Stilig at du har tatt opp fargene til tigergutt drakta!

gudrun sa...

Så hærlig LO!
:)
Og de tigergutt-bildene er jo kjempe-søte :)

Lula sa...

Denne var knallfiiiin! Flotte kontraster og digget sømmen ja:) En totalt gjennomført lo etter min mening;)

Ha en flott søndag!

Klem Lula