onsdag 16. juni 2010

Sen kveld her.... men nå er vi i mål! Jeg må skryte litt av mannen min. Han må bare være den desidert beste læreren som finnes! Han engasjerer seg sånn i jobben sin og elevene sine. Så nå når klassen hans er ferdig med 10. klasse har han laget et personlig minne til dem. Jeg har laget noen enkle kort som nærmest blir som en liten bok. Det er på en måte to kort som er satt sammen slik at det blir 6 sider inni. På ene siden er det skrevet en personlig hilsen og på resterende sider er det bildecollager fra de 3 siste årene han har hatt dem. De ble kjempe fine til slutt og et kjempe fint minne å ta med seg videre. Det skal sies at han ikke har en klasse på 30... Han jobber på en liten skole så han har 14 avgangselever. De har sannelig vært heldige! :)

Det var veldig gøy og utfordrende å lage dem. Jeg ville jo lage dem helt forskjellige. Fikk brukt  en del restepapir... alltid kjekt! Tror jeg skal ta en sånn raid igjen og få laget masse kort. For man trenger jo ikke alltid å lage dem så avanserte.

I dag var jeg så heldig å få pakke i posten! Jeg kom over en blogg en utrolig flott veske, og jeg spurte om jeg kunne bestille en. Og det fikk jeg! I dag fikk jeg veska i posten og den er bare så fin og veldig praktisk og romslig! Så nå er jeg klar for ferie og en veldig fin sommerveske.  Igjen tusen takk!!

God natt!!

2 kommentarer:

Grethe sa...

Så flotte! Tenker elevene ble glade for en slik fin gave!

kaoz sa...

Så flotte!! Kjempekoselig og spesielt minne å ha fra ungdomskolen =D

Takk for fine ord:klem: Bare kjekt å sy til sånne søte damer som deg=D