mandag 9. august 2010

I vinter fikk jeg en liten utfordringspakke i posten med litt diverse papirer. Skal være ærlig å si at det først jeg tenkte var "hjelpe meg hva skal det bli av dette".  Men så fikk hodet jobbet litt og det ble bare en kjempe artig utfordring og morsomt å prøve seg med ting man ikke hadde valgt selv i butikken.
Nå så jeg jo at resultatet av denne utfordringen har jo aldri kommet i bloggen... så nå var det på tide.




Dette ble en søt liten gavepose/veske til en søt 4-åring. Det er en embalasje fra noe påskepynt jeg kjøpte på Kid i vinter. Jeg synes det er utrolig gøy når jeg kan bruke emballasje til noe nytt.



3 kommentarer:

Grethe sa...

Så mange herlige LOer! Jeg digger den siste, med de spreke bildene og den enkle men så effektfulle pynten!

kaoz sa...

Så mye fint!! Alltid kjekt å titte innom hos deg =D
Høres, og ser ut som dere hadde en flott ferie. Koselige bilder =D

Anonym sa...

hei, har du også en liten Bella? jeg har en Bella på 3 mnd :-) nydelig LO som du vant med på skissedilla - mye flott som du lager :-)