søndag 8. august 2010

Skissedilla #71

Nektet å legge meg før jeg hadde fått satt sammen LO'n til skissedilla. Visste jo at jeg ikke kom meg opp på morningen i dag... vekket av en tlf kl 10 - og det samme gjorde barna.

Hege har laget en kjempe fin skisse som inspirerte til LO nedenfor. Det er bildet tatt på 10 års bryllupsdagen vår som vi feiret på Key West. En herlig dag med flott vær, flott hotell og barnefri og sammen med verdens beste mann. Da kan det ikke bli bedre!

Jeg har utforsket muilghetene på Silhouetten litt mer etter at jeg kom hjem, så nå kan jeg også bruke den til å tegne. Teksten og blomstene bak bildet er tegnet av  Silhouette-maskina. Kjempe artig!


HA EN STRÅLENDE SØNDAG!!!

2 kommentarer:

Grethe sa...

En veldig flott LO! Likte den utskårne pynten!

Broggis sa...

Jeg har en silhouette som bare står her..., aknskje jeg skulle tatt den frem.... Lekkert!!!

Takk for at du deltar!