onsdag 22. september 2010

Abstinenser.... jeg surfer bare rundt og ser på alt det fine som andre lager og det bare klør i fingrene mine etter å scrappe litt også. Det står i hjørnet på ene barnerommet, men det er så mye annet som opptar dagene for tida.... kan ikke helt skjønne hva?!? hehe! Det føles som en evighet til flytting, men fant jo ut at i morgen er det bare 3 uker til vi overtar huset. Og det ser ikke sånn ut her hjemme at det er så kort tid til. Så jeg får vel bare la scrappesaker være scrappesaker... : (  Men det er kos å se på alt det fine andre lager. Veldig stor inspirasjon i det minste! Det er ikke fare for noe scrappesperre når jeg først kan sette i gang i hvert fall.

God natt og god scrappelyst utover høsten!!

1 kommentar:

Dette er meg sa...

Hold ut, hold ut min Venn! ;) Plutselig er huset i orden og scrappepulten på plass :)
Kjempe fine lerret på ett tidligere innlegg! Flotte farger og kule bilder. Ha en fortsatt god uke og helg når den tid kommer. Jeg skal på treff og gleder meg veldig, veldig :)
Klemmer til deg