tirsdag 23. november 2010

Dagene går rasende fort med mye å gjøre og henge fingrene i så bildene blir bare liggende på minnebrikka... her er litt av det som ligger der.

Dorullkort

Et norgesglass fyllt med herlige havrekjeks. En hyggelig gave å gi bort til noen som fortjener det!

Når vi hadde pakket ut den nye sofan vår forrige uke så satt jeg igjen med sikkert 40 meter bølgepapp. Om ikke alt skal tas vare på så blir det i hvert fall liggende igjen noe i garasjen. For bølgepapp kan brukes til så mangt. Og i helga ble det noen fine serviettringer til 80 årsfeiringa vi hadde for farmor. Jeg brukte hvite blomster som fikk en liten spray med lilla glimmermist. Snurra rundt litt scrappers floss og til slutt limte jeg en perle på. Det var gjort i en fei.

Er så fornøyd med alle de tøffe taggene jeg har fått etter at jeg farget dem i kaffe!


Nok en kaffetag som først er stemplet med vannfast brunt stempel før den ble lagt i kaffebadet.

2 kommentarer:

Grethe sa...

Så mye koselig du har laget! Jeg likte særlig godt det dorullkortet! Så sart og lekkert! Og serviettringene var jo bare ultrakule!! Supert tips som jeg skal ta med inn i julefeiringa!

Synnøve sa...

Så masse flott du har laget! Rett imponert og ikke minst inspirert!
Ha en flott uke,
klem