mandag 7. februar 2011

Helga har absolutt vært som forventet!! Veldig hyggelig å treffe scrappevenninner igjen - og ikke minst sitte og scrappe og skravle i time etter time - med noen få timer søvn inni mellom!!

Jeg fikk laget et minialbum fra eldstejentas Paristur. Hun hadde sett alt stæsjet jeg hadde kjøpt og gledet seg villt til jeg skulle komme hjem med ferdig album. Og hun var veldig fornøyd med resulatet. (bilder kommer)
Ellers ble det en LO og et kort.
Denne LO'n ble en scraplift fra et blad jeg satt og bladde litt i. Digger disse October Afternoon arkene som er så flotte sammen.


2 kommentarer:

Synnøve sa...

mmmm, denne var kjempefin!
Digger at den er så "enkel" i oppsettet, gjør den så delikat!
Nyyydelige papirer, og et koselig bilde.
Kanskje jeg må lifte deg;)
Klem

Grethe sa...

Utrolig flott! Oppsetter er helt fantastisk!! Og fargene på de papirene er bare lekre!!

Super!