onsdag 11. mai 2011

Nå om dagen går det i bestillinger. Jeg er akkurat ferdig med bordkort til en konfirmasjon, for en kollega. Han er en skikkelig skate-gutt så bordkortene måtte bli fingerboards. Skate-gutten på bordkortet var en figur jeg fikk lastet ned til silhouetten min.


En annen bestilling var et konfirmasjonskort til en gutt som er glad i musikk og spiller gitar. Nok en gang fant jeg figur på Silhoutten som passet perfekt. Utfordringen her er at jeg skal lage 3 kort til samme gutten, fra 3 forskjellige personer. Så da må jeg jo prøve å lage dem så ulike som mulig... Dette kortet nedenfor har også en pengelomme inni.


Dette er litt gøy for jeg fikk bestilling på et bryllupskort, og det skal være til Farmen Gaute og Silje. Synes det var litt artig.
Jeg har brukt papirer fra Papirgleder og et neverhjerte + roser, hjerteperler og bånd.


Nå får jeg komme meg ut i scrapperommet og lage ferdig resten av bestillingene.

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Grethe sa...

Så mye flott! Utrolig herlige bordkort! Og mye annet flott også!

Elisabeth Helland sa...

wow, så stilige!!!
har du forresten vært inne hos ScrappeHuset og sett litt der??....*plystre-plystre*

-ha en fin fin dag videre

Lene sa...

Så mye lekkert du har laget !!
Her må jeg nok komme tilbake og se ja!

Ha en flott dag!