søndag 8. mai 2011

Tusen takk for veldig hyggelig Award Kaoz !! Sammen med awarden kom en liten utfordring med å fortelle 8 ting om meg selv.



1. Jeg er en 32 år gammel Oslo-jente, men har også bodd noen få år på Lillehammer og Røyse.

2. Jeg er gift med verdens snilleste mann med en utrolig god kjolesmak. (Bare se hva han bestillte til meg http://www.abelone.no/nettbutikk/kjoler-til-bryllup-selskap-ball/selskapskjoler/kjole-med-brede-stropper-dyp-lilla-08-1568/  og den kom i posten denne uka og den sitter som et skudd. Klar for 2 bryllup i pinsehelga)

3. Jeg har alltid elsket å holde på med håndarbeid, alt fra maling, strikking og nå papir.

4. Jeg har mitt eget lille aneks ute i hagen til scrappesakene mine og meg ;)

5. Har jeg hatt en dårlig dag så hjelper det alltid å koble helt av med litt scrapping.

6. Jeg har verdens herligste to jenter som elsker å være med mamma ut i scrapperommet med papir og lim.

7. Drømmer om at sommertemperaturen skal komme tilbake igjen så jeg kan tilbringe kveldene i den hyggelig utekroken vi har fått.

8. Jeg ønsker meg ny symaskin og et kurs i å sy.


Denne awarden er forbeholdt de som har mindre enn 100 følgere. Denne gangen vil jeg sende den videre til:


Synnøves paradis

ARK Scraps

Grethe

Elisabeths hjørne

3 kommentarer:

Grethe sa...

Så koselig!! Tusen takk! Gøy å lese tingene du har skrevet om deg selv, og jammen en nydelig kjole!
Takk for alle de hyggelige kommentarene du har lagt igjen i bloggen min!!

Blåmeis sa...

Gratulere med en fantastisk kjole. Den er 100% deg ;)

Aud R. sa...

Tuuuusen takk! Jeg blir så glad for å få sånne små oppmuntringer i hverdagen! Den kjolen var supernydelig! Du er heldig som kan gli rett inn i den..!