onsdag 30. november 2011

Endelig



Første desember er litt magisk. Endlig kan vi åpne første luken i julekalenderen. Barna snakket ikke om annet i gårkveld... og i år kan til og med jeg glede meg over pakkekalender :) Men kanskje det artigste jeg har gjort til nå i årets juleforberedelser, er å lage julekalender til min fantastiske farmor og farfar. For det har gjort at jeg har måttet grave tilbake i minner. Hver lille skuff inneholder nemlig et lite minne jeg er takknemlig for + en liten sjokoladebit eller tegning fra oldebarna. Slike små overraskelser er noe av det koseligste og morsomste jeg gjør.

Ute er det ikke akkurat julestemning, hører at vinden virelig uler rundt hjørnene her. Så det frister så absolutt ikke å bevege seg ut av døra i dag. Men i dag venter det kurs i sentrum - så dagen skal i hvert fall avsluttes med litt juleshopping.

Ha en riktig fin førjulstid!

4 kommentarer:

Signe sa...

Helt fantastisk fin!
Du er så flink og kreativ :)

Og takk for lykkeønskninger med ny jobb, det skal bli gøy!

Ha en finfin torsdag, snart er det helg ;)
Signe

Mariann sa...

Jeg slutter aldri å bli forbløffet over hvor utrolig flink du er! Og denne kalenderen... Jeg får tårer i øynene her jeg sitter - den er ikke bare flott å se på, men tanken og idéen om kalenderen og ikke minst innholdet i den... det er veldig rørende! :-)

Du er et nydelig menneske, May-Linda :-)

God helg til dere!

Klem, Mariann

Tonje sa...

Nydelig kalender du har laget! Ramlet innom bloggen din, og skal jammen ta en nærmere titt her! Ha en fin helg :)

Ulla sa...

Så utrolig fin julekalender!

Fant deg via Signe, og kommer til å titte mye mer innom her.

God helg!