mandag 24. mai 2010

Det har vært en kjempe herlig pinsehelg med mye innhold. Klarte å få årets første skille, scrappet, vært sammen med venner og familie, rydda og slappet masse av! :)

Ukas skisse er laget av gjestedesigner Anne Kristine Skovborg Holt. Kjempe flott skisse, og her er mitt resultat!





Før helga kjøpte jeg de siste svenske scrappebladet og der var det masser av inspirasjon. Bl.a. var det vist hvordan disse søte spiralblomstene lages. Som dere sikkert har sett så er ikke sidene mine overlesset av blomster. Men denne gangen måtte jeg prøve litt blomster. Veldig moderat som vanlig men... Artig måte å bruke restepapir på også og veldig dekorativt. For å lage dem så klipper du ut et sirkel og klipper en spiral og ruller det sammen og limer dem til slutt i enden som er en liten runding. (sikkert veldig dårlig forklart, men kjenner hodet ikke er helt med etter all ryddingen i kjelleren... så kjøp heller det siste svenske scrappebladet)

Ellers har jeg kost meg med å lage et lite minialbum som jeg har hatt lyst til å prøve meg på. Oppskriften og inspirasjonen fant jeg hos Gudruns papirblog her. Tror jeg må lage et sånt album til for det var kjempe artig og så krever det lite pynting for det er så mange detaljer i selve brettinga.



Ha en riktig fin uke!

8 kommentarer:

Grethe sa...

Så utrolig flotte!!

Og de spiralblomstene har jeg sett en gang, skulle gjerne kunne lage slike, for de er kjempetøffe!!

Brit Sviggum sa...

Oi, for en kjempefin LO, Maya. Veldig rolige og fine farger. Bildet var jo bare til å bli glad av :) Kjempekoselig. Og de blomstene likte jeg kjempegodt. Tror jeg må prøve meg på slike:)
Tusen takk for at du deltar:)

annes paperfun sa...

Ååå så utrolig stilig LO!
Herlige blomster!
Veldig flott mini album også.
Ha en flott uke :o))
klem Anne

Anne Gerd sa...

Uhuuuu, så kuuul LO & flotte blomster:o)

Siv Anne sa...

Så flotte farger det var på denne Layouten og det var noen nydelige rosetter.

Albumen var også bare helt nydelig.

Ønsker deg en flott kreativ uke

MonaV sa...

Så utrolig kule blomster du har laget.
Flott LO!!!

Lene sa...

Så herlig LO og lekkert album!
De blomstene du har laget til LO'en var jo bare ultrakule !! :)

Dette er meg sa...

Gledet meg veldig til å stikke innom bloggen din i kveld (har hatt litt liten tid til blogging den siste tiden), og jeg ble selvsagt ikke skuffet over hva jeg fant! ;) Nydelig LO i herlige farger, og du har en helt egen måte å få detaljene på dine kreasjoner til å matche perfekt. Super kult album og!
Klemmer fra meg :)