torsdag 13. mai 2010

FRI! Fikk ligge i senga til 9 i dag før noen drooooooooo meg ut,. Disse småjentene måtte ha frokost. Frokosten er unnagjort og jeg sitter her med en kopp te og i joggedressen og lurer litt på hva man skal bruke fridagen sin på. Det er ganske så grått og surt ute. For meg ser det ut som en perfekt scrappedag!! :) Har jo så mange bra bilder fra forrige helg som bare venter på å bli scrappet. Jeg får bare printe dem ut og så vil nok jentene også være med i dag. De maste i hvert fall i hele gårkveld på at de ville scrappe. På onsdagkveld mens jeg var på trening så hadde 3 åringen tatt seg til rette selv og brukt opp alle gluedotsene mine og klistra på rød og fine blomster. (var heldigvis ikke så mange gluedots igjen...) Og hun gliser jo bare når jeg spør henne om hun har vært og scrappet... Hun er en liten rakker! Så jeg har lært at jeg kan ikke la et halvferdig produkt ligge på pulten...
Det blir nok en veldig bra dag! Bare å sette i gang og kose seg med scrappinga så kan man heller ta litt husarbeid og vask i kveld. Må jo til det også dessverre.

Jeg elsker OVERRASKELSER! Og nå har Elisabeth lagt ut en liten gave på bloggen sin som det er mulig å vinne. Her er det bare å hive seg med. Elisabeth har alltid utrolig fine LO'r og til stor inspirasjon når det gjelder tekst på sidene sine. 17. mars så skrev hun en kjempe flott artikkel om akkurat dette på bloggen sin. Har du ikke lest den må du få den med deg. Veldig mange gode tips!



Ha en fin kreativ skjærtorsdag!

Ingen kommentarer: