mandag 31. mai 2010

Lite kreativt fra denne kanten på en stund....

Jeg måtte bare krype til korset og pakke sammen scrappepulten min og gjøre om rommet til barnerom, så eldsteemann kunne få sitt eget rom. Det er henne vel unnt! Og jeg ser hun storkoser seg allerede nå når det meste har kommet på plass. Litt nakne vegger ennå, men ellers ble det veldig bra.
Nå står scrappesakene mine spredt rundt i kjellerstua og bare venter på at jeg skal få rigga til meg en ny plass. For det blir jo ikke aktuelt å ikke ha en scrappekrok. Det hadde aldri gått når man først har hatt den luksusen og hatt et eget rom til alle sakene. En egen scrappepult har blitt et MUST! Så fort scrappeplassen min er på plass så blir det garantert noe kreativt fra denne kanten igjen - og bilde av den nye plassen min.

Ha en fin uke og kreative sommerdag! For nå kan vi vel si at det er sommer! Det er i hvert fall nesten litt behagelig å sitte ute på verandaen selv om klokka snart er 22:00.

1 kommentar:

Synnøve sa...

Enig, man blir bortskjemt når man er vant til litt tomleplass for sakerne sine.
Fint at storejenta har fått eget rom da, er nok stas det.
Skal bli kjekt å se hvordan du får det etterhvert.
Ha en flott sommer:)