tirsdag 15. januar 2013

Årets første gjestedesigner

 
Årets første gjestedesigner er på plass hos That's just so cute!!
Sjekk ut hvem det er....
 
Oppgaven hennes er som følger:

 "Prosjektet ditt skal inneholde følgende.. maling/mist, noe maskulint, noe feminint og sist med ikke minst du har kun lov å bruke restepapir"
 
Jeg har løst oppgaven slik. Papiret som er brukt har ligget i mappa i evigheter. Det hvite med stjerner er restepapir fra samme serien som bakgrunnen. Jeg har brukt hvit mist og hit maling med et lite glitterdryss til bakgrunnen. Da jeg satt med denne var jeg nok veldig opptatt av at jeg måtte huske å bruke noe maskulint. Og når jeg ser på resultatet ble det hele ganske så maskulint med et par feminine elementer som blonder og en søt button.
 
 

1 kommentar:

Luce sa...

Herlig leken lo! Så nok også det maskuline først, men det dukket jo opp lit feminine detaljeer ved nærmere ettersyn :o)