mandag 7. januar 2013

Digger minialbum

Minialbum er noe av det morsomste jeg lager. Det krever litt planlegging med bilder, men samtidig så krever det ikke alltid allverdens pynting! Men til slutt så er det kjempe koselig å sitte og blad i disse albumene. På lørdag ble jeg ferdig med et album jeg begynte på tidligere i høst, og som jeg aldri har fått tid til å gjøre ferdig. Så det var scrappetreffets første mål og bli ferdig med det.
Eldstemann hadde en super bursdagsfeiring med fetteren min på Klatreverket.
Det er første gangen jeg har laget denne type album med å binde sammen sidene selv.
 
 

 
 





 
 

2 kommentarer:

Luce sa...

Kjempeflott minialbum! Flotte farger og stilig med de avlange bildene, flott og enkelt pyntet :o)
Ha en fin kveld :o)

Denise Price sa...

Great album with lots of cute pages. I love the green color scheme.