søndag 15. september 2013

Besøk av Nøtteliten

Denne måneden har vi besøk av en gjestedesigner hos That's just so cute som digger trær!
Bare kom og se hvem det er og hva hun utfordrer oss på!
Vi har mye trær rundt tomta vår, så da vi satt ute og spiste bursdagskake til minstemann så
kom det to ekorn som lekte seg i treet ved siden av spiseplassen vår. Det så ut som de lekte sisten der de løp etter hverandre rundt og rundt treet og opp og ned. Jeg hadde kameraet tilgjengelig og fikk tatt noen fine bilder av dem i de få sekundene de satt litt rolig.
Med denne utfordringen ga det meg en god mulighet til å scrappe disse bildene.
 

 
 
Jeg fikk til og med meg litt bjørkebark på denne, og noen veldig søte sopp som jeg fikk i julekalenderen min fjor.
 

1 kommentar:

Luce sa...

Herlig lo! Kjempeflott klynge med tittelen!
Ha en fin dag :o)