tirsdag 29. oktober 2013

Alle regnbuens farger

Hos That's just so cute lar vi dere virkelig få leke med fargene denne gangen!
Utfordringen går ut på å bli inspirert av ordet REGNBUE! Jeg satt en stund og lurte veldig på hva jeg skulle finne på. Når ideene og inspirasjonen plutselig kommer så blir det ikke bare ett bidrag men to!
 
 
For å få akkurat de fargene jeg ville ha, så stemplet jeg et ark med mange forskjellige stempler og brukte vannmerke stempelpute. Etterpå så brukte jeg PanPastel. Ja, nok en gang PanPastel!! Jada, jeg DIGGER fortsatt PanPastel! Det kan jo bare brukes til ALT! Vips har man sitt eget mønsterark!
Jeg kjøpte dette settet med farger hos Simon Says Stamp Og nå står disse pastellfargene  på ønskelista ;)

 
Jeg laget også et enkelt bursdagskort med sirkler i regnbuens farger. Her har jeg faktisk ikke brukt PanPastel, men farget med akvarellblyant. De hvite små firkantene har jeg laget med krympeplast. Helt genialt og kult!
 
Inspirert? Sjekk ut hva de andre har laget med regnbuens farger her!
 
 

1 kommentar:

Luce sa...

Knallherlig lo! Er litt misunnelig på "You are my favoritestempelet" - det er bare så fint!
Flott kort - skikkelig kult med tekst på krympeplasten!
Ha en flott kveld :o)