søndag 6. oktober 2013

Blogghopp hos Ett Trykk

 
 Det er Card Making Day i dag og det feires hos ETT TRYKK med blogghopp hos
deres dyktige DT-medlemmer.
Hopp rundt, legg igjen kommentarer + + +
og man er med i trekning av flotte premier!


 
For veldig lenge siden så kom mamma med en gavepose hun hadde fått og matchende gavepapir som hun ikke klarte å kaste, og som hun tenkte jeg kunne bruke. Det har ligget så lenge, men så fikk
jeg ånden over meg å lage noen vintage kort. Ser ikke det så ofte i bloggen hos meg. Men koste meg virkelig med å lage dem. På det første kortet klippet jeg av hanken og limte den i posekortet.
 
 
 




 
Dette søte stempelet kjøpte jeg  på Scrappemessa hos North Star Stamps.

Ha en riktig fin uke!
 

1 kommentar:

Luce sa...

Nydelige! Du kan ALT!
Ha en fin dag :)