mandag 11. november 2013

Nå har jula kommet til scrapperommet...

 
Julepapirene er funnet frem og det er bare så gøy å jobbe med julefarger og julestemning igjen!
Det ble en serie med små 10x10 kort. Tok utgangspunkt i halvbrukte ark i tillegg til at jeg ville lage dem så enkle som mulig.
 

Ark fra Piondesign

 
Husker dessverre ikke produsenten av disse søte snømennene.  


 
Den småmønstrete grønne er noe veldig gammelt
jeg hadde liggende fra 3ndyPapir!

 
Dette ble favoritten min, og jeg må bare ha flere av disse
papirene fra Papirdesign. Håper jeg fortsatt finner dem i en eller
annen butikk.

 
Dette tekststempelet fra Northstarstamps er nytt av året.
Veldig fornøyd med det også :)



1 kommentar:

ÅsaJ sa...

Jättefina kort! Det andra uppifrån är min favorit :-) Är avundsjuk på alla som orkar göra fina julkort. Kram ÅsaJ