mandag 1. september 2014

Wycianka - norsk tekst

Lyse farger, hestedilla, gode venninner, konfirmasjon og Astrid var utgangspunktet på en bestilling jeg fikk fra en kollega. Da var det bare å finne frem stæsjet og leke seg! På dette kortet fikk jeg også anledning til å bruke den flotte Wood veneeren fra Wycianka som Scrappegarasjen har fått laget til seg. Det er flott med produkter på norsk!
 
 
 
Bokstavene er de hvite Thickers bokstavene man kan farge som man vil selv.
Det tror jeg må være en favoritt, for da kan jeg få dem akkurat som jeg vil til det prosjektet jeg holder på med. Her har jeg farget dem med PanPastel!
 
 
Hesten og hesteskoen er kuttet på Silhouetten min.

www.scrappegarasjen.no
Har du ikke besøkt Scrappegarasjen enda, så må du ta en tur innom.
Det fylles opp av herligheter i butikken dems! 
 

Ingen kommentarer: