lørdag 1. januar 2011

GODT NYTTÅR!

Da kan vi si takk til 2010 og tenke tilbake på alt som har skjedd. Det er mye godt å tenke tilbake på. En fantastisk familie - flotte barn som bare blir større og klarer mer - verdens beste ektemann - mange gode venner - scrappetreff - Florida - ferie - cruise - nytt hus og flytting - spennende jobb med mye nytt - herlige sløve dager - skogsturer.... slik kan jeg holde på. Bare en hel masse gode minner. Dessverre har 2010 også vært litt trist...og det har gitt en hel del tanker. Jeg tenker stadig vekk på dem som har blitt berørt av dette og jeg tenker at det er så viktig å ikke ta hverandre for gitt og at jeg har ufattelig mye å være takknemlig for. Dette har jeg tenkt på da jeg skulle finne frem noen bilder for å lage et lite minialbum om 2010. Hele albumet har fått tittelen TAKK! (Kanskje dere skal få en sniktitt i morgen. )

Ellers har dette året begynt bra! Vi hadde en hyggelig nyttårsfeiring med gode venner og eldstemann fikk overnattingsbesøk. Det var stille i huset da jeg våknet kl 11 i dag - ufattelig deilig å våkne av seg selv. Jeg stod opp og der satt sannelig eldstemann og besøket og spiste frokost - og minstemann, hun lå og sov. Hun kom tæslende opp først 20 minutter senere....   Fantastisk at barna har blitt større kjenner jeg!!

Jeg vil takke alle dere som har vært innom her og lagt igjen kommentarer i løpet av 2010 og takk til dere som har vært med på å skape hyggelige scrappetreff og kvelder!!! Ser frem til noen flere av disse i kommende år!

1 kommentar:

Julia sa...

Gleder meg til å se hva du har laget:)