lørdag 15. januar 2011

Tafattheten over...

...noe energi tilbake og lysten til å gjøre noe annet enn å sitte i sofan er tilbake.  Mens barna var veldig opptatt av en lek stakk jeg ut i anekset mitt og rydda og kostet opp alt det rasket som blir av papirarbeid. Det ble riktig så trivelig når alt dette rotet ble borte. Så nå skal dere endelig få se hvordan min lille scrappehule er. Vet det er noen som har ventet lenge på et bilde. Så her sitter jeg altså...
Jeg chatta litt med min søster i går og hun ble vel ikke så overrasket over at jeg satt og scrappet - og hun sa bare:  "Det er du og Emil! Snikkerbu begge to!"  Hmm.....kanskje jeg må finne på noe sprell for å bli sendt ut hit i stedet for å gjøre litt husarbeid?!?
Trives godt her, for det er masse dagslys etter at jeg fjernet noen grelle veldig sjøgrønne liftgardiner som jeg ikke klarte å se på lenger. Må vel få inn noen nye etter hvert da dette også er gjesterommet vårt. (Dessverre, ellers hadde pulten vært en meter lenger!)


Her er flere sider til feriealbumet:





1 kommentar:

Dette er meg sa...

Utrolig flotte LO'er fra turen deres! Du har en helt egen evne til å lage røffe, morsomme, enkle og elegante sider som jeg liker veldig godt! Håper vi får til å treffes i Oslo i løpet av vinteren :) Klemmer