torsdag 13. januar 2011

Tafatt!

Etter en skrekkelig hektisk høst så har ting roa seg - og her sitter jeg i sofan skikkelig tafatt. Ingenting som haster... ikke rotet rundt meg engang - for det forsvinner jo ikke. Gjør det vel? Hehe kanskje i morgen hvis min mann kommer tidlig hjem!! thihi!!
Har egentlig mange ideer i hodet til scrapping, men denne uka har jeg bare sittet i sofan og ikke gjort en ting. Men jeg fikk scrappet litt på søndag før tafattheten tok meg så jeg fikk begynt på en LO til ukas Skissedille. Jeg har kun et par detaljer som mangler så må bare bli ferdig en kveld så den kommer seg ut før søndag. Tidligere i høst så begynte jeg på sommerens feriebilder. Og de er ikke vist frem før. Jeg bestemte meg for at albumet skulle bli i A4 størrelse og med hvit kartong som basis, og så binder jeg det sammen med Bind it All til slutt.


På Key West fant jeg disse søte "tannpirkerne" med skjell i enden.
Jeg tenkte jo scrapping med en gang! ;)



Det ene bildet her kan løftes opp og det er plass til masse tekst.

Jeg skal prøve å komme meg ut av denne tafattheten - selv om det er litt deilig å ikke gjøre noe også....

1 kommentar:

Grethe sa...

For noen fantastiske LOer! Nydelige feriebilder, herlige farger og så lekkert oppsett! Dette kommer til å bli et fantastisk minnerikt album å sitte å bla i!