lørdag 27. august 2011

Fotografbildene

Jeg er ikke kjent for å være så tålmodig, så da jeg fikk melding fra fotografen at jeg kunne hente bildene i dag før halv 12 (klokka var da 10:45) eller i morgen kl 12.... da svarte jeg bare: "Hiver meg i bilen med en gang." Vi hadde det kjempe artig hos FAMILIEFOTOGRAFEN for 2 uker siden og jeg var veldig spent på resultatet! Vi ble kjempe fornøyd med bildene! Og det som er så artig nå er at jeg har jo fått 110 bilder høyoppløslig på en DVD som jeg kan printe og scrappe med en gang!!! Joohoooo! Så for andre bilde og scrappefriiker så er dette en fotograf jeg så absolutt vil anbefale! Kjempe flinke er dem også! Vi ble så fornøyd i 2008 med bildene at vi gledet oss veldig til å dra tilbake nå. Og vi ble slettes ikke skuffa. Her er et lite utvalg:



Nå skal det prines og jeg blir å finne i scrapperommet noen timer fremover.... :)

Ingen kommentarer: