mandag 22. august 2011

Skal ikke legge skjul på at jeg er som en liten unge når det gjelder bursdager... Jeg elsker bursdag og elsker gaver ; )  Og jeg er så heldig som har en herlig familie og gode venner som skjemmer meg litt bort. På scrappebursdagen jeg hadde fikk jeg hyggelige gaver og bl.a. et utrolig fint kort med scrappegave inni. Og den fikk jeg brukt godt på Unik Hobby Her er noe av lekkerbiskene + litt til jeg bestillte! Igjen - TUSEN TAKK jenter!

Jeg gleder meg spessielt til å gå løs på KaiserCraft sin ramme. Har lenge hatt lyst til å lage en sånn. Og i helga tok jeg masse herlige bilder av jentene og fetterne dems. Tror det er de som må pryde denne ramma. Og for en uke siden så var vi jo hos Familiefotografen så venter jo mange fine bilder derfra også. Blir ikke noe problemer med scrappeprosjektene fremover...

Ingen kommentarer: