mandag 18. mars 2013

Barcelona-album

På lørdag fikset eldstejenta det slik at vi plutselig ble barnløse (sånn er det når man får egen mobil og man er to venninner som kan ordne opp i ting). Vips så ble det flust av scrappetid, og jeg fikk ferdig albumet jeg hadde begynt på fra Barcelonaturen vår i november.
Jeg har brukt albumlommer fra Simple Stories, og det har blitt et album alla Project Life. Det er første gang jeg har prøvd meg på dette, og det ga virkelig mersmak.
 
 
Inspirert av Gaudi ble coveret til albumet litt mosaikkaktig!
Jeg har brukt forskjellige akrylfarger og det ble litt lag på lag og fargespill.
Splættene og hjertene er fra min nye favorittstensil :) De passer på så mye!
 
 
 
















 
Innimellom laget jeg noen store sider med bilder jeg liker veldig godt!

 
Dette panoramabildet fikk jeg ikke plass til i albumet. Det skrev jeg ut i full A4 lengde og laget en liten smal side til å brette i albumet.
Teksten på bildet kom til fordi jeg kom borti bildet med svart stempelsverte og
laget en flott stripe. Men den ser dere ikke nå...



 
Blir garantert et slikt prosjekt til med denne type albumlommer! Kjempe gøy!
 


5 kommentarer:

Denise Price sa...

Great, detailed album. It looks like the trip to Barcelona was wonderful.

Luce sa...

Knallflott!
Ha en fin kveld :o)

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott....
Det var nesten som å være der igjen, så dere tok samme vei som oss opp til Park Guell... :)

Klem fra Kaia

Aquarell sa...

Utrolig flott album, de plastlommene var geniale! :D
Rett og slett kjempeflott!

Scrappegal sa...

STilig!!!! :D
Digger det! Utrolig stilig med albumlommene! Perfekt størrelse! Og herlige elementer du har pyntet med! Stilig med håndskrift på bildene! :D
Utrolig inspirerende!