lørdag 16. mars 2013

Påskebingo

Vi har startet påska litt tidlig inne hos That's just so cute med en liten PÅSKEBINGO! Nå har du muligheten til å lage en liten påskehilsen før påske eller rett og slett sitte og kose deg med påskescrap i ferien, eller du får muligheten til å scrappe påskas bilder etter ferien også!
Og du kan ta med deg de små i huset også, for de har får være med på utfordringen de også!
 
Jeg har valgt å scrappe noen gamle påskebilder!
 
 
 
Eldstemann har laget et påskekort



4 kommentarer:

Luce sa...

Herlig biledserie, pynting og farger!
Så syns jeg du har en meget talentfull ung dame ved siden av deg ved scrappebordet - dette kortet var knallflott!
Ha en nydelig søndag :O)

GryA sa...

Jeg gleder meg til Påske! Og Lo`n og kortet får meg i skikkelig påskestemning. Det blir hjemmepåske med mormorbesøk på oss i år. Hadde egentlig håpet på litt vårfølelse, men det ser ut som om den uteblir.

Marthe sa...

Knallfin påske LO med flotte bilder og pynt! Ble i skikkelig påskestemning av denne :-)

Siv Anne sa...

Veldig fin påske LO, likte den kyllingen.

Og et flott kort han har laget :)