fredag 29. mars 2013

Hjemmepåske

I år er det skikkelig hjemmepåske! Utrolig deilig med ferie og ikke minst få et sånt knallvær! Det gjør meg ingenting å se at solbrillene har gitt litt skille i ansiktet i løpet av de siste to dagene. :) Hehe selv et lite skille kan man få selv om man ikke er på fjellet.
Til nå har det blitt lite scrapping. Så dette kortet laget jeg vel for så lenge siden som forrige uke. Det ble bursdagskort som en venninne fikk i postkassa si her om dagen.
Jeg har brukt et par av favorittstensilene mine når jeg pyntet taggene. Funnet noen fine tekster som jeg skrev på pc'n før jeg klippet opp remser og limte på. Fuglen har jeg kuttet ut i Silhouetten.
 




Det er noe med våren. Da får jeg litt ånden over meg til å ta frem Max Mekker i meg og begynne på prosjekter som jeg har tenkt på hele vinteren, men vært for lat til å begynne. Mandag ble det kjapt gjort noen innkjøp på Ikea og jeg rev en garderobevegg i enden av en skyvedørsgarderobe. Denne veggen ble erstattet med en bokhylle som går fra gulv til tak. Veldig, veldig fornøyd med å ha fått det til selv uten noen uventa problemer.
I dag gikk jeg løs på et nytt prosjekt, som jeg trodde jeg måtte vente med, for de to malebutikkene jeg var innom var tomme for halvlitersbokser med maling, og jeg trengte kun en liten dæsj egentlig så gadd ikke kjøpe en hel liter. I et desperat øyeblikk i dag så hentet jeg rester av noe hvit antikkmaling jeg hadde under trappa og fant frem malingstubene fra Søstrene Grene og satt i gang og blande farge selv. Og på første forsøk ble det som jeg ønsket :) Prosjektet er ikke helt ferdig, så resultatet får dere se senere.  
 
 
Hehe dette burde jo nesten vært en fargeutfordring til dere!
Om det er noen av dere som skulle bli inspirert av fargene til noe kreativt,
så legg igjen en kommentar!
 
Livet er herlig i solveggen for både små og store ;)
 
 
 
GOD PÅSKE!

3 kommentarer:

Luce sa...

Her var det mye flott!
Kortet ditt er helt nydelig - på utsiden og tagsene.
Malingen din ble kjempelekker og fargene under blandingsprosessen kan absolutt brukes på en layout :o)
Ha en fortsatt deilig påske :o)

Elisabeth Helland sa...

Nyyyyyter å se på kortet...og hjemmepåske er jo bare herlig det....har samme her vi også....god påske videre

Julia sa...

Så herlig Maya! hjemmepåske er fint det også, da er ihvertfall batteriene mine ladet. likte godt kortet ditt, fint med tagsene! ha en fortsatt fin påske. klem