lørdag 17. april 2010

Jeg er superklar for i kveld! Endelig! Nå gjenstår det kun en siste rengjøring etter at barna har spist frokost og det ser ut til å ligge like mye egg på gulvet som det dem fikk inn i munnen...
Jeg må ta en runde i fotomappene mine også og printe ut litt bilder til i kveld. Jeg aner ikke helt hvilket prosjekt jeg skal begynne på, men et eller annet blir det i hvert fall! Jeg gleder meg som en liten unge til scrappevenninnene mine kommer.
Etter mye frem og tilbake har jeg vel bestemt meg nå for at jeg skal holde meg unda Scraporama og spare pengene til shopping i Florida. Det er vel fare for at jeg kan komme over en scrappebutikk... Om noen som er innom og leser her har noen tips, så send dem gjerne til meg. Vi skal til både Orlando og Miami og alt som er i mellom på veien der. :)

Her er noen kort jeg laget for noen uker siden som aldri har kommet seg ut her. Jeg hadde også kjøpt et hobbysett før påske og den emballasjen ble en liten gaveeske til min venninne hvor jeg hadde puttet en noen hjemmelagde kort i. Jeg var på Panduro i går og da kom jeg hjem med ting og tang og enda flere av denne typen embalasje, så det blir nok noen flere gaveesker. Jeg synes det er utrolig gøy å bruke gammel embalasje og lage noe helt unikt ut av dem.


HA EN FIN HELG OG GOD SCRAPPELYST TIL DEM SOM SKAL PÅ MESSE OG TREFF I DAG!

Ingen kommentarer: