søndag 18. april 2010

Sånn helt i siste lita får jeg vel med meg en LO til Skissedilla #55 i dag.

Jeg virkelig storkoste meg i gårkveld og jeg kan vel si natt også. Det var utrolig koselig å ha besøk av så gode scrappevenninner og timene gikk bare så altfor fort. Men før vi sa hadet så fikk vi i hvert fall satt en ny dato. :) Så nå har vi noe å se frem til.

Nå gikk jeg nettopp inn fra raking i hagen, for det blåste opp og det snødde av alle ting. Barna løp rundt og sang: "Sol, sol kom til meg, snø, snø gå din vei" (eller i motsatt rekkefølge....) Men nå når jeg ser ut så ser jeg sannelig den blå himmelen igjen og litt sol! Kanskje det kan bli en lattekopp i sola allikevel etterpå?

Mer av gårkveldens produksjon kommer etterhvert her. Er bare ikke alt som er 100% ferdig.

Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

HegeAL sa...

Denne var bare kjempedigg! Og musikk skyende ble jeg nesten forelsket i!

Takk for at du deltar!

~Isabell~ sa...

knall tøff LO, digger den røde sømmen rundt, skyer er alltid kult=)

Aud R. sa...

Hei. Tusen takk for kommentaren på bloggen min! Følte jeg var litt vel dristig da jeg brukte de bildene.. Det var en veldig søt side du har laget her. Morsomme bilder!