søndag 19. desember 2010

Endelig litt oppdateringer fra denne kanten også

Det har endelig blitt litt tid til scrapperier på kvelden etter at barna har kommet seg i seng. Og til en forandring har jeg rukket å tenke på smågaver til lærere og de voksne i barnehagen. Så i år har det blitt små gaveesker fyllt med litt sjokolade til alle sammen. Fant den kjempe fine oppskriften på disse søte eskene hos Scrappehuset. De er veldig enkle å lage og de blir riktig så søte.


Da jeg var sammen med mamma sist så fikk hun forsiktig sagt at hun nå snart hadde brukt opp alle kortene hun fikk til bursdagen sin for et par år siden.... Kunne det bli enklere? Nå er bursdagsgaven så og si i boks i år også. Har laget en ny ladning med kort som må pakkes fint inn til bursdag 1. juledag.
Det var faktisk litt godt å lage noe annet enn jul en kveld også. Alltid koselig å dra frem julepapiret på høsten, men man blir sannelig lei det også...





Ute blåser og snør det og det er -8 grader. Riktig så surt... Angrer bittelitt på at jeg har tenkt meg ut i dag... Men nå har jeg lovt minstemann at vi skal dra på kino og se Knerten gifter seg, og vi utsetter det gang på gang. Men i dag har jeg da bestillt billetter. Så vi skal møte en venninne av meg som gjerne ble med. Eldstemann har sett den før, men hun ble gjerne med igjen. Det blir nok kos selv om vi må ut i blåsten noen minutter... For når vi kommer hjem så blir det skravling og kos for meg og venninna mi i grillhuset til langt på kveld! :)

1 kommentar:

Grethe sa...

Så mange flotte kort og gaveesker du har laga! Hadde særlig sansen for de bursdagskortene! Kjempeflotte! Og jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver om julepapirene ja... skal bli fint å pakke dem bort igjen!