onsdag 1. desember 2010

Før vi flytta var eldstemann og mannen min en liten tur i Paris. Eldstemann hadde så lyst til å se eiffeltårnet. Da det ble litt kjipt rundt flytting og bursdag midt oppi det hele fant jeg noen billige billetter og det ble tur på dem. De hadde en helt fantastisk tur, og først nå fikk jeg tid til å se nøye på bildene de kom hjem med. Det var så mange fine bilder, (hadde selvfølgelig gitt streng beskjed om at de måtte ta MASSE bilder) så det måtte bli en LO som kunne henge på rommet hennes. Jeg fant inspirasjon på Crate Paper og måtte scraplifte denne av Juno (Michiko Kato)  Fant forøvrig veldig mye spennende inne på Crate paper, det er ikke en blogg jeg har vært noe særlig innom tidligere.
LO'n har jeg limt på et gammelt lerret jeg fant i en av eskene og nå henger den fint over senga hennes. Nå går bare lillesøster rundt og snakker om når hun skal til Paris med mamma når hun blir 7...

1 kommentar:

Grethe sa...

Kjempeflott lerret! Og et godt minne for henne å ha!
Synes oppsettet ditt var stilig. Enkelt, noe som virkelig lar bildene komme i fokus!