søndag 26. desember 2010

Luksus når man blir vekket halv 10 og blir spurt om jeg kan stå opp for å skjære en brødskive og da sover fortsatt minstemann.... sier noe om at døgnet vårt er fullstendig snudd på hodet! Det ble nok en kveld i går med legging langt over midnatt for oss voksne. Så var ikke veldig opplagt da jeg ble vekket halv 10 men....  Før jeg  det hele tatt orker å tenke på frokost så stter jeg og koser meg med litt blogghopping og en kopp te mens barna allerede er i full gang med å tegne i sin ny TopModel bok og spille bordtennis med Nintendo Wii. Familien fikk Wii til jul og etter en boksekamp på julaften er mor skikkelig støl i armene og nå ler eldstemann litt og sier hun er skikkelig støl hun også....

Scrappehuset har blogghopping og her hopper jeg frablogg til blogg for å få litt inspirasjon til romsjulsscrappingen. Bli med og hopp dere også hos Scrappehuset


Ha en fin 2. juledag!

Ingen kommentarer: