lørdag 4. desember 2010

Lørdagsmorgen er bare herlig når det er rolig i huset og vi kan lage hyggelig sofa. I helga har vi hver vår dag hvor vi kan sove lenge - og lørdagen er min dag til å stå opp. Men nå er jo barna så store så de lister seg ut i sofan og setter seg under dyna og ser på barne-tv. Så i dag fikk jeg sove til halv 10.  (hørte vel dem rope første gangen ca halv 9.....)
Julemusikken står på og vi har spist frokost og dem er i full gang med leken.... og jeg har planer om å sette i gang med baking. Vi skal nemlig ha jentefest her i dag med de gamle barnehagevenninene til eldstemann. Det blir en forsinket bursdagsfest, innflyttningsfest, juleverksted og overnatting. Det er ei jente i huset her som nok knapt klarer å vente de få timene som er igjen til dem kommer. Blir kjempe koselig å være sammen med den jentegjengen igjen som vi ser så altfor sjeldent.

Jeg klarer ikke å vente med å pynte til jul helt frem mot julaften. Så her kommer det litt pynt frem fra 1. desember... Det har blitt jul på hylla mi også!


Og selvfølgelig min fineste julepynt!! ;)

Sånne hjerter skal vi lage med jentene i kveld. De blir så søte. Jeg fikk ideen i fjor da jeg så bloggen til Banglamarie .

Forrige kvelden ble det litt scrapperier. Laget 3 cd-cover av bølgepapp. Har laget noen julecd'r som skal inn i disse og sendes som små overraskelser til jul.




Ingen kommentarer: