mandag 5. september 2011

Scraplift

Utfordringer er alltid gøy! Denne gangen har jeg vært en tur innom hos Scrappehuset. Der fant jeg noe jeg likte. Jeg falt pladask for LO'n til Ann Cicilie, digget den rammen som er sydd rundt og det rutete arket + alle smådetaljene! Rett og slett hele LO'n var knall! Og nå når jeg endelig har fått i gang min gamle symaskin med en så som så rett søm, så kunne jeg endelig sy litt på papirene mine igjen. (tro meg det vil dere se mer av fremover)

Bildet er av minstejenta som koser seg hos Familiefotografen for 3 uker siden. Se her har de lagt ut nye fotosesjoner. Løp og bestill så har du julegaven i boks! :)


7 kommentarer:

Torill sa...

Dette var vrkelig en skjønn LLO!
Og så gøy at du liftet Ann Cicilie sin! den er jo også så lekker!

Nydelig bilde altså!!
Tusen takk for at du ble med på liftingen! Og kanskje du rekker å lifte flere av våre LOer!?

Grethe sa...

Så nydelig! Et herlig bilde, og så lekkert pyntet! Særlig sansen for rammene rundt! Skapte mange stilige dimensjoner i LOen!

Blåmeis sa...

Så fin LO. Tilsynelatende enkel, men med mange fine detaljer. Søm er kult! Kanskje jeg lifter deg :)

*marion* sa...

Så utrolig snasen å lekker da , elsker fargene du har brukt å alle de søte detaljene

Vibeke sa...

WOW - denen var rett og slett LEKKER!!:)

linn kr/sykepleier sa...

Vakker lift. Nydelig bilde. De grønne detaljene gjorde seg virkelig. Fantastisk! *smelt*

Ann Cicilie sa...

Tusen takk for utrolig fine ord om layouten min, så utrolig gøy at du ble inspirert! Jeg ble helt forelska i liften din - elsker de fargene, du har fått med noen lekre detaljer, og det bildet var jo intet mindre enn helskjønt :)

Og takk for at du ville leke med oss!