onsdag 22. februar 2012

Nytt prosjekt

I noen kvelder nå har jeg lekt meg med mist og maling! Ja jeg har dilla, og det er supergøy! Denne gangen ble det en slags oppslagstavle. Når jeg først begynner på et sånt prosjekt så vet jeg aldri helt hvor jeg ender. Det eneste jeg visste var at jeg skulle ha to sånne snorer til klypene mine. Så ble fargen litt til underveis og til slutt ble jeg fornøyd! Nå må den bare komme på veggen.

Da det grøvste av tavla var ferdig i gårkveld så kom jeg på ideen at dette med silhouette hadde vært veldig kult. Jeg så et veldig fint lerret hos AnnaB og jeg ble kjempe inspirert. Så over her ser det litt av mine trinn for å få disse fine silhouettene av jenta på lerretet. Først brukte jeg mist, men det ble for grumsete, så tørke av og så siden maling! Fungerte perfekt!



 

Disse søte fuglestemplene fikk jeg i posten i dag fra Cocoa Daisy



Jeg fikk også testet litt mer av det som var i pakken fra Cocoa Daisy. Av en eller annen grunn så klarte jeg da altså å lage en LO som bare er sååååå lite meg. Eller er dere ikke enige? Når brukte jeg en så farget kartong sist og med så store flater av så mye mønsterpapir?


Helt på tampen ble det et lite bursdagskort til niesa mi!

1 kommentar:

Blåmeis sa...

Det var ei kul tavle. Likte spesielt godt silouettten nederst til høyre.