lørdag 25. februar 2012

Veckans Skiss # 8

Har nytt sol og fint vær i dag :) Men det måtte bli noe mer scrapping før jeg starter med middagen!
Nok en gang så fant jeg en stilig skisse som Susanne hos Veckans Skiss som ikke er av det helt "vanlige". Og siden jeg nå er i dette drodle og ArtJoural hjørnet, måtte det drodles enda mer og jeg måtte teste ut enda mer av det som ble kjøpt i går.


Her ble de lange bladrankene strekene ut fra sentrum i skissa, og sirklene og stjernene ble alle firkantene.
Først kuttet jeg ut mange sirkler på Silhouetten min. Deretter brukte jeg min nye Goosebump skimmer i sirklene. Sprayet deretter på hvis mist. Og så begynte moroa med drodling. Jeg har brukt Tim Holtz hvite Distress Marers på den hvite skriften og drodlinga. Stjernene er stemplet med hvit Distress Stain. 

2 kommentarer:

jennie sa...

Vilka härliga färger! Snygga foto, du har verkligen lyckats få till en snygg LO. Tack för ditt bidrag.

Tussling sa...

Fin LO. Kul att du ville vara med och tolka min skiss.