lørdag 4. februar 2012

Snøkrystaller

Sannelig så våkner jeg ikke opp til en god scrappeoverraskelse i dag også. LO'n min til Scrappehusets Hverdagsliv ble trukket ut som en av favorittene. Tusen takk, det er inspirerende og gøy!

"So cute surprise" hos Thats just so cute, vil se et prosjekt med SNØKRYSTALLER! Og det skal de få! Drodling er en god måte å slappe av på, og det har blitt litt av det de siste dagene. Her har jeg brukt min vinterdrodling av snøkrystaller på LO'n som mønsterpapir. Jeg har brukt bilder av min lille søte, blide og unike "snøkrystall"!





6 kommentarer:

Linda sa...

wow - du er jammen flink på droddling! Kjekt å få brukt det som en del av LOen :)

Takk for at du tok utfordringen vår

Blåmeis sa...

Åhhh, så fin den drodlingen er. Skikkelig håndtverk!

GryA sa...

Den droddlingen er jo helt rå! Og Lo`n er superfin! Den likte jeg veldig godt.

Tusen takk for inspirasjon og for at du deltar hos oss.

pia iris sa...

herlighet dame!!!!! jeg blir stum av den flotte drodlingen din. jammen bra det gikk an å forstørre bildet så jeg fikk se nøye på det. dette var flott altså!!!!
og et flott og nytenkende oppsett som jeg likte veldig godt.
takk for ditt bidrag. klem pia

Stine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine sa...

Nydelig LO! Herlige farger, og utrolig flott drodling!!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)